Božská vegánska fialová

7/22/2014 Unknown 0 Comments

Ahojte,

dnes mám pre vás pripravenú recenziu na krásny fialový lak na nechty od spoločnosti Sparitual.
Hneď na úvod vám musím povedať, že farba tohto laku je fakt krásna a na prvý pohľad som sa do nej zamilovala :) Tento lak som si zamilovala aj preto, lebo ide o vegánsky lak na nechty, ktorý neobsahuje DBP (dibutyl ftaláty), formaldehyd, formaldehydovú živicu, gáfor ani toluén, čo je pre nechty úplne skvelé, pretože ich nezaťažujete škodlivými látkami, ale prírodnými zložkami, ktoré lak obsahuje.

Lak vyzerá takto:
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Na testovanie tohto laku som sa chystala dlhú dobu, no dostala som sa k nemu až teraz. Asi sa pýtate prečo? Nakoľko moje nechty sa začali lámať a štiepiť tak som si dala pauzu od lakovania a používala som len kúru na nechty od Eveline, na ktorú vám niekedy v budúcnosti napíšem recenziu.

Ako som už v úvode písala a v podstate aj sami vidíte na obrázku tak je to fialový lak- konkrétne odtieň HELIOTROPE s obsahom 15ml. Cena tohto krásavca je okolo 11 €

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Štetec má tenučký, s ktorým sa však skvelé pracuje a nemalo by sa vám stať, že sa vám podarí nalakovať nie len necht, ale aj kožu okolo nechtu čo je úplná výhoda, pretože potom nemusíte odlakovavať a nepoškodíte si tak čerstvo nalakovaný necht.

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Ja som použila 2 vrstvy pre intenzívnejšiu farbu aj pre lepšie krytie. Ak však chcete decentnejšie nechty postačí vám aj 1 vrstva. Pri tomto laku platí, že čím viac vrstiev dáte, tým tmavší je konečný odtieň laku na nechtoch. Je však trochu redší, čo však nevadí, teda aspoň mne nie :)

Prvá vrstva vyschla tak do 5 minút. Schne teda pomerne dosť rýchlo no ako som už písala v jednom článku, tak mi sa často stáva, že nenechám nechty poriadne vyschnúť a začnem niečo robiť, no tentokrát som si našla dostatok času a nechala som lak poriadne zaschnúť aby som nemusela odlakovávať a nanovo lakovať, preto som druhú vrstvu nechala schnúť pol hoďky, ale aj po tých 10 minútach bol lak zaschnutý. 

Čo hovoríte na tento lak? Páči sa vám alebo nie?
Katka



0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.