Osvieženie v horúcich dňoch :)

7/18/2014 Unknown 2 Comments

Ahojte,

dnes prichádzam s recenziou na produkt, ktorý vás v horúcich letných dňoch osvieži a dodá vám trošku chladivý vánok :D

Reč bude o osviežujúcom spreji Aqua od firmy Balea. Mnohí isto viete, že táto značka patrí pod DM-ko a ak ste to nevedeli, tak už to teraz viete :P
Obal je krásnej modrej farby, vzhľadovo vyzerá ako dezodorant takže je dosť možné, že ak by ste si ho chceli kúpiť, že si ho pomýlite práve s dezodorantom taktiež od Balei- totižto majú podobný obal :) Upozorňujem vás preto, lebo mne sa skoro stalo, že som si kúpila dezodorant, ale ešteže som si prečítala čo som vzala do ruky a nekládla do košíka bezhlavo :)

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Čo sa o ňom dočítate na obale?
"Osviežuje tvár a telo. Revitalizuje pokožku a zabezpečí jej ochladenie. Ideálny v lete- pri práci, športe a vo voľnom čase. Pre obzvlášť veľký prílev energie uchovajte v chladničke. "

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Celkový obsah tohto osviežujúceho spreja je 150 ml a cena takéhoto balenie je okolo 1,50 € (nepamätám si už presne koľko stál). Myslím si, že cena je úplne skvelá. Ľahko sa používa a môžem povedať, že fakt v horúcich dňoch osvieži dokonale. Avšak ak by ste čakali, že vás osvieži na dlhú chvíľu, či už hodinku alebo len pol hodinku tak to bohužiaľ nie :/ Ak ho použijete tak vás osvieži asi len tak na 2 minúty :/ Ak je vonku fest horúco tak asi by ste sa nim striekali každú chvíľku a jedno balenie by vám vydržalo možno tak na jeden deň. Ale tak za tú cenu sa oplatí ho vyskúšať a spraviť si naň svoj názor.

A čo vy? Máte skúsenosti s nejakou osviežujúcou vodou v spreji?  


Katka

2 komentáre:

  1. Túto od Balei som neskúšala, mám ešte v zásobe termálne vody, takže používam tie, osviežujem sa nimi proste vždy, keď je možnosť a v lete sú to skvelí pomocníci.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám ešte od Biodermi, ale tú väčšinou používam na zafixovanie make-upu, pretože by mi bolo ľúto sa len tak ňou stiekať :)

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.