Marionnaud- Rouge Sorbet

7/04/2014 Unknown 0 Comments

Ahojte krásky,

po dlhej dobe sa sem vraciam s prvou recenziou. Doteraz som riešila vzhľad blogu, avšak nie je to ešte podľa mojich predstáv (je potrebné doladiť ešte nejaké detaily, ktoré si určite všimnete), ale dúfam, že v blízkej dobe to nejako dám dokopy aby som sa mohla naplno venovať recenziám, pretože mám množstvo nápadov v hlave a už sa s nimi chcem podeliť s vami :)

Dnešný článok bude o krásnom koralovom rúži od spoločnosti Marionnad. Tento rúž som si sama nekúpila nakoľko patrí do vyššej cenovej kategórii a ja uprednostňujem skôr lacnejšie produkty, nakoľko som študentkou. Ja som ho totiž vyhrala v súťaži na stránke spoločnosti, za čo im nesmierne ďakujem. Takže oplatí sa zapájať do súťaži :)

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
 Oficiálny popis: " So svojou lahodnou textúrou rúž ponúka krištáľovo jasný lesk pre neodolateľný úsmev. Poskytuje absolútny komfort, obsahuje mango maslo, rovnako aj aktívnu zložku na rastlinnej báze, ktorá poskytuje až tri hodiny hydratácie. Transparentnosť farieb je zdôraznená bohatstvom minerálnych pigmentov. Jeho jemne ovocná vôňa vytvára osviežujúci nádych."
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
 Musíte uznať, že ma krásne strieborné balenie, ktoré vyzerá luxusne. Vrchnáčik rúžu zdobí písmeno M, teda iniciálka spoločnosti.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Ako som už písala rúž je krásnej koralovej farby ja konkrétne mám odtieň 04 VITAMIN CORAL. Cena tohto rúžu je 12,90 €. Do tohto odtieňu som sa úplne zamilovala, pretože je decentný a na leto ako stvorený. Keď som ho prvý krát odbalila, musela som si ho hneď dať na pery :) Na perách sa krásne leskne, čiže nieje to celkom rúž, ale podľa mňa rúž s leskom dokopy.

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Tesne po nanesení. 

Nepodarilo sa mi žial zachytiť plnú krásu tohto fešáka, ale budem trénovať fotenie a naučím sa poriadne pracovať s foťákom aby fotky boli čo najkvalitnejšie a aby sa mi podarilo zachytiť všetko v plnej kráse. 
A výdrž? Tak mne vydržal asi tak 2 hodinky. Čo je podľa mňa skvelá výdrž oproti lacným drogérkovým rúžom.


Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Cca po 2 hodinkách.
Zhrnutie:
Výhody: Krásna vôňa, celkom dobrá výdrž, čiastočná hydratácia, skvelá chuť  :), krásny obal- neotvorí sa vám len tak ľahko v kabelke, lesk.  
Nevýhody: Tak za mňa je nevýhodou určite tá cena, ale ten kto chce investovať do kvalitného rúžu tak vrelo odporúčam.

Zaujal vás tento rúž? 
Katka

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.