Farebná linka

7/30/2014 Unknown 0 Comments

Ahojte,

tak už aj ja som podľahla trendu farebnej linky a skúsila som ju tiež.

Takto nejako vyzerá v mojom podaní:

Foto archív autorky. Práva vyhradené.

Mne sa to veľmi páči a myslím, že takúto linku si budem robiť častejšie. Postupovala som tak, že som si do vnútorného kútika oka dala zlato-žltý tieň, potom som pokračovala fialovým a nakoniec tmavo sivý. Nakoniec som ešte tiene podoťahovala aby nebolo vidno seknutia farieb :)

Produkty, ktoré som použila na túto linku:

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Tieň od spoločnosti Manhattan odtieň 3 GLOW STAR z litovanej kolekcie- povedala by som, že tento odtieň je žlto-zeleno-zlatej farby, viac tam prevláda žltej a zlatej ako zelenej :D

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Tieto tiene sú taktiež od spoločnosti Manhattan v odtieni 3 PURPLE PANKOW- ako vidíte na obrázku tak sú to duo očné tiene jeden je fialový a druhý tmavo sivý.

Výdrž oboch tieňov je pozoruhodná, pretože mne na očiach vydržali 8 hodín a určite by vydržali aj dlhšie, pretože po tých 8 hodinách som sa odlíčila.


Čo na to hovoríte? Páči sa vám to? Skúšali ste tiež tento trend?



Katka

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.